وزن روی پوشش سیلو ضروری است

مقررات جدید نشان می دهد که استفاده از لاستیک ماشین برای افزایش فشار روی پوشش سیلو در حال ممنوع شدن است که باید ...

مقررات جدید نشان می دهد که استفاده از لاستیک ماشین برای افزایش فشار روی پوشش سیلو در حال ممنوع شدن است که باید به فکر جایگزین های دیگری باشیم. برای مثال مقرراتی در نیویورک اتخاذ شده برای جلوگیری از تکثیر و پروش مگس هایی که ناقل ویروس های غرب نیل و زیکا هستند. همچنین زمان و هزینه اضافی که انجام می شود برای استفاده از لاستیک در پوشاندن سیلو باعث می شود تا کلا این سوال مطرح شود که ایا اصلا نیاز به این است که روی پوشش را سنگین کنیم.

مطمئنا شکی وجود ندارد که پوشش مناسب روی سیلو با نگهداری مواد مغذی مهم در سیلو، کاهش تلفات ماده خشک و حفظ بهداشت خوراک باعث حفظ پول می شود. تلاش برای پوشاندن و بستن توده سیلو یک بخش حیاتی از مدیریت سیلو است.

اشمیت متخصص سیلو براورد کرده است که پوشش، بستن و سنگین کردن مناسب سیلویی با ابعاد 40 در 100 می تواند حدود 2 هزار دلار فقط در بهبود ماده خشک سیلو به شما برگرداند. همچنین، پوشش مناسب توده سیلو نیاز برای جداسازی و حذف خوراک فاسد از توده سیلو را کاهش می دهد، و احتمال کاهش مصرف خوراک و قابلیت هضم را کاهش می دهد. سیلوی فاسد همچنین منجر به بیماری های متابولیک و تولیدمثلی می شود.

توصیه برای پوشش مناسب سیلو یک پوشش دو لایه است که لایه پلاستیک داخلی مشکی و لایه بیرونی سفید است که حداقل 5 میلیمتر ضخامت داشته باشد. همچنین استفاده از لایه پلاستیکی به منظور افزایش سد اکسیژن را در نظر بگیرید. سپس ان را سنگین کنید تا از قرار گرفتن هوا بین پلاستیک و توده سیلو خودداری کنید. بعضی از نکات:

  • اصلاح استفاده از لاستیک ها با گذاشتن لاستیک ها از پهنا، از بین بردن دیواره های لاستیک، ایجاد سوراخ در دیواره های جانبی لاستیک یا برش لاستیک ها به نصف.
  • پوشاندن لاستیک ها با پلاستیک برای کاهش قرار گرفتن اب داخل انها.
  • پاشیدن حشره کش ها قبل از استفاده از لاستیک ها، که حتما از حشره کش های مجاز استفاده کنید.
  • لاستیک ها را با مواد دیگر مانند کیسه های شن و سنگ جایگزین کنید.

 

گروه علمی شرکت اگرین تک

  • تعداد بازدید: 1024

دیدگاه ها

نظر شما پس از تایید مدیردر سایت نمایش داده می شود