تمیزی، تمیزی، تمیزی ورم پستان را دور نگه می دارد

گرگ استریت Greg Strait، یکی از مربیان ترویج در فولتون پنسیلوانیا گفت: دوشش یک تعامل پیچیده است که در آن ...

گرگ استریت Greg Strait، یکی از مربیان ترویج در فولتون پنسیلوانیا گفت: دوشش یک تعامل پیچیده است که در آن گاودارها، گاو و واحد شیردوشی باید به عنوان یک واحد کار کنند. برای کاهش ورم پستان، تمیزی، کارهای روزمره و تجهیزات همگی لازم است که در نظر گرفته شود.

Strait گفت که دامدارها گاهی اوقات می خواهند مرحله شیردهی یا تغذیه را مقصر تعداد بالای سلول های سوماتیک (SCC) بدانند. با این حال، روش های مدیریتی است که واقعاً پستانک ها را در معرض باکتری های عامل ورم پستان و همچنین محیط گاوها قرار می دهد.

آنها باید تمیز، تمیز و تمیز باشند. استفاده از قوانین سخت در سالن شیردوشی، حوله های کاملاً خشک و بسترهای خشک باید مورد تاکید قرار بگیرد. Strait به طور خاص استفاده از تست زانو را توصیه می کند. بر روی بستر زانو بزنید. ببینید آیا بستر نرم است - خشک است یا نه. اگر هنگامی که از بستر بلند می شوید زانوهای شما خیس شده است، بستر به اندازه کافی خشک نیست. Strait توضیح داد که او انواع مختلف بستر را در مزارع دیده است، اما برای جلوگیری از رشد باکتری ها، بستر باید خشک و عمیق باشد.

تمیزی کلی گاوها در سالن شیردوشی، احتمال ورم پستان را کاهش می دهد. پاهای آنها را بررسی کنید. Strait تأکید کرد که گاوهای کثیف باعث هزینه نیروی کار بیشتر، زمان بیشتر و شیر با کیفیت پایین می شوند.

این به پاکیزگی برمی گردد - نه فقط گاوها بلکه تجهیزات، برای موفقیت و سودآوری، تمام تجهیزات شما باید تمیز باشد.

دستگاه های شیردوشی و ورم پستان

یکی دیگر از موانع تمیز کردن پستانک، کراتینه شدن زیاد است که گاهی اوقات به دلیل دوشیدن بیش از حد ایجاد می شود. دامدارها باید اطمینان حاصل کنند که برای جلوگیری از خسارت، گاوها برای مدت زمان مناسب دوشیده می شوند. به طور کلی، شیردوشی مرطوب به دلیل تأثیر بر سلامت پستانک، که برای کنترل ورم پستان ضروری است، بر دوشش خشک ترجیح داده می شود. برای آزمایش این مورد، Strait پیشنهاد می کند که دامداران بلافاصله پس از خاموش شدن واحد شیردوش، حجم شیر را در یک کارتیه بررسی کنند. هدف این است که در هر کارتیه دو اونس شیر باقی مانده باشد این شیردوشی مرطوب است. Strait گفت: اگر مقداری شیر در کارتیه باقی بگذارید، دام و جریان شیر بهتری خواهید داشت.

برای مقابله با ورم پستان، کشت میکروبی در مزرعه توصیه می شود، به علاوه ثبت دقیق که شامل ثبت کارتیه الوده، نوع باکتری، طول درمان و میزان درمان است. شما قطعاً با حذف دام می توانید مشکل ورم پستان را حل کنید. در مواردی که در مزرعه خود دچار مشکل ورم پستان هستید، موارد بسیاری وجود دارد که باید حل شود و حذف دام مرحله اول مقابله نیست.

 

 

گروه علمی شرکت اگرین تک

 
  • تعداد بازدید: 785

دیدگاه ها

نظر شما پس از تایید مدیردر سایت نمایش داده می شود